University of Wroclaw

Institute of International and Security Studies

A Ustaw małą czcionkęA+ Ustaw średnią czcionkęA++ Ustaw dużą czcionkę Zmień kontrast
wybierz język: pl
Przejdź do wyszukiwarki

You are here: Home > Academic Staff > Justyna Arendarska

avatar

dr Justyna Arendarska

Section of International Communication

E-mail: justyna.arendarska@uwr.edu.pl

Phone No: 713755294

Room: 347

Office hours:

  • mondays, 9.30-11.30 A.M., room 347

Research Interests:

  • media and international relations,
  • global communication
  • strategic communication

Qualifications: 
M.A. in International Relations, Ph.D. in Political Science

Current position: 
Lecturer and Research Fellow at the Institute for International Studies, University of Wroclaw


Scholarships and grants: 
Socrates-Erasmus and DAAD (German Academic Exchange Service)


Publications:


  • Arendarska, J. (2023). Walka o wiarygodność. Narracje i storytelling w ukraińskiej komunikacji strategicznej. Zeszyty Prasoznawcze, 66(2 (254)), 61–74. ("The Struggle for Credibility. Narratives and Storytelling in Ukrainian Strategic Communication." Journal of Media Studies, 66(2 (254)), 61–74.)
  • Arendarska, J., Łada-Konefał, A., & Sendhardt, B. (2022a). Nachbarschaft im Rahmen: Wie Deutsche und Polen einander medial betrachten. Harrassowitz Verlag. https://doi.org/10.13173/9783447118897 ("Neighborhood in Focus: How Germans and Poles Medially Perceive Each Other." Harrassowitz Publishing House.)
  • Ociepka, B., & Arendarska, J. (2021a). Cultural Diplomacy as a Network and Networking in International Relations: The Case of Cultural Diplomacy in Russia. SAGE Open, 11(4), 215824402110541. https://doi.org/10.1177/21582440211054119
  • Ociepka, B., & Arendarska, J. (2021b). Dyplomacja kulturalna w mediach społecznościowych: Studium przypadku. Zarządzanie Mediami, 9(4), 627–644. https://doi.org/10.4467/23540214zm.21.034.14577 ("Cultural Diplomacy in Social Media: A Case Study." Media Management, 9(4), 627–644.)
  • Arendarska, J. (2018). Relacje między mediami a polityką zagraniczną państw. In E. Haliżak (Ed.), Badanie polityki zagranicznej państwa. Rambler Press. (Relationships Between Media and the Foreign Policy of States." In E. Haliżak (Ed.), "Studying the State's Foreign Policy." Rambler Press.)
  • Bartłomiej Łódzki, & Arendarska, J. (2018). Interview with Wayne Wanta: The perspectives of media and agenda-setting research in times of Big Data. Central European Journal of Communication, 11(2), 219–223. https://doi.org/10.19195/1899-5101.11.2(21).7
  • Arendarska, J. (2017). NATO jako podmiot komunikowania politycznego. Political Preferences. vol. 17: 183-202 DOI: 10.6084/m9.figshare.5723131. (NATO as an Actor of Political Communication." Political Preferences)
  • Foreign ministries in the perspective of information revolution, [In:] New technologies as a factor of international relations / ed. by Monika Szkarłat and Katarzyna Mojska.  Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2016,  pp. 91-105.
  • Rosyjska wojna sieciowa jako przykład komunikacji strategicznej, [In:] Colloquium Opole 2015 : pojęcie pokoju i wojny we współczesnej Europie, pod red. Marka Mazurkiewicza, Annemaria Franke, Tadeusz Siwek, Magdalena Moj.  Opole : Państwowy Instytut Naukowy - Instytut Śląski, 2016. - (Colloquium Opole : Polacy - Niemcy - Czesi : sąsiedztwo w XXI wieku), pp. 147-170.
  • Amerykańska dyplomacja publiczna w okresie zimnej wojny / Justyna Arendarska
    // W: Historia w dyplomacji publicznej, ed. Beata Ociepka. Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2015, pp. 16-30.
  • Komunikacja strategiczna - nowy wymiar międzynarodowej komunikacji politycznej, [In:] Informacja i konteksty społeczno-kulturowe : studium politologiczne / redakcja naukowa Dominika Narożna, Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015. pp. 99-115.
  • Theoretical Framework of the Research,[In:] EU Communication Policy in Its Neighbourhood in Light of Third-Party Propaganda / ed. Elżbieta Kaca ; aut. Justyna Arendarska, Elżbieta Kaca, Carsten Schmiedl. - Warszawa : Polski Instytut Spraw Międzynarodowych, 2015, pp. 10-12.
  • Elektroniczna dyplomacja : nowe narzędzia komunikowania w dyplomacji, e-Politikon. - Nr 4 (2012), pp. 42-60
  • Nowe media jako wyzwanie dla dyplomacji publicznej, [In:] Konwergencja mediów masowych i jej skutki dla współczesnego dziennikarstwa. T. 1 / ed. Zbigniew Oniszczuk, Mirosława Wielopolska-Szymura. Katowice : Uniwersytet Śląski w Katowicach, 2012. pp. 83-96.
  • Beata Ociepka, Justyna Woźna, Niemiecki wydawca - polski czytelnik : prasa niemieckich wydawców w debacie publicznej / Beata Ociepka, Justyna Woźna, Wrocław : Oficyna Wydawnicza Atut Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2009. pp. 280
  • The Impact of Foreign Ownership on the regional Press in Lower Silesia [w:] Comparing Media Systems in Central Europe, ed. by B. Dobek-Ostrowska and M. Głowacki, Wroclaw 2008

Obrazy:

Prześlij plik:

0%

  Aby dołączyć zdjęcia do tekstu wgraj pliki z komputera lub wskaż plik z listy przesłanych wcześniej.

Dla zachowanie większej czytelności katalogu zdjęć twórz katalogi i przesyłaj zdjęcia bezpiśrednio do wskazanego katalogu.

    Edycja profilu

    zmień tło lub usuń tło

    avatar

    Imię i nazwisko:

    tytuł naukowy:

    Adres e-mail:

    Zakład:

    Telefon:

    Pokój:

    Konsultacje:

    Funkcje:

    Research Interests:

    W internecie:

    Kontakt z mediami:

    Edytuj zakładki: